دانلود بازی کامپیوتری محبوب Harvest Moon
ܜܔܔܢܜ عـکس و کلیپ و مطالب جالبܜܔܔܢܜ
ܜܔܔܢܜ عـکس و کلیپ و مطالب جالبܜܔܔܢܜ
درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز خودم ببخشید چند روز وبلاگ به روز نبود یا باز نکرده باید لوکس بلاگ از ما معذرت بخواد که چشت روز بد نبینه که وبلاگ قبلیم همه مطالبش پاک شد و حال ما رو گرفت حالا دوباره امدم انشالله دیگه خراب نشد ضمنا نظر یادتون نره
نويسندگان
دو شنبه 19 / 6 / 1390برچسب:, :: 15:38 :: نويسنده : محمد

Copy of harvestmoon.jpg

 

امروز یک بازی خاطره انگیز و کمیاب رو میتونید از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت کنید ، اگر بگم که سورپرایزی بزرگ براتون در نظر گرفیتم اغراق نکردم ، مطمئنم خیلی ها از دیدن این بازی خوشحال میشند .بله ! این بازی HarvestMoon نام داره ! چون این بازیه به شدت نوستالژیک و دوست داشتنی قبلا مخصوص PS1 بوده و به نظر خیلی ها جزو محبوب ترین بازی های ps1 بوده و هست ! که حالا میهن دانلود افتخار ارائه ی نسخه ی کامپیوتری این بازیرو داره ! ضمن عرض این نکته که نسخه ی کامپیوتری این بازی هیچ فرقی با نسخه ی محبوب اون (ps1) نداره ! حفظ شدن برخی قابلیت های خوب بازی مثله دخیره  کردن ، محوریت داستانی بازی و ... از دیگر ویژگی های این بازی هستش !

موضوع بازی :
اگرچه همه این بازی رو از بر هستن اما برای کسایی که نمیدونن اصلا HarvestMoon چی هست(!) یه توضیح کلی میدم : شما در نقش یک پسر جوون هستید که به دلیل فوت پدر بزرگش به روستای پدریش برمیگرده تا در مراسم فوت شرکت کنه ، وقتی به روستا میاد با مزرعه ی پدربزرگش رو به رو میشه که در نبود پدربزرگ حسابی به هم ریخته ! و اون تصمیم میگیره که در روستا بمونه و به کارهای مزرعه رسیدگی کنه !
در مزرعه شما میتونید (یعنی باید) مرغ واسه تخم گذاری ، گاو برای شیر ، گوسفند برای پشم و اسب برای سواری کردن خریداری کنید ! که بعدا میتونید دستگاه های ساخت پنیر و کاموا و سس مایونز و ... هم خریداری کنید و با استفاده از شیر و پشم و تخم مرغ این محصولاات رو تولید کنید !
این بازی الهه های زیادی هم داره ، الهه آبشار ، الهه نور و .... که باید طبق دستورات بازی ازشون توت فرنگی قدرتی دریافت کنید . که این توت فرنگی ها استقامت شما رو بالا میبره و در برابر کار سخت کشاوری و دامداری دیر تر خسته میشید !
اما یکی از هیجان انگیز ترین مسائل بازی مناسبت ها و جشن های داخل بازی هستش که همه ی مردم شهر دعوت میشند و شما هم همیشه جزو شرکت کننده ها در مسابقات هستید ! شما در این بازی 4 فصل دارید که در هر کدام 3-4 جشن برگزار میشه . اعم از مسابقه ی آشپزی (که با خرید وسایل آشپزخونه میتونید با استفاده از مواد غذایی که میکارید غذا درست کنید) ، مسابقه ی شنا ، مسابقه ی اسب سواری ، مسابقه سگ دوانی و ..... که لذت زیادی رو به همراه دارند .

در اطراف شهر هم مردم زیادی زندگی میکنند . اعم از آهنگر (برای ارتقا و خریداری وسایل دامداری و کشاورزی) سوپرمارکت (برای خریداری بذر و غذا و ... )بیمارستان و رستوران و شربت فروشی و .... ! که 5 دختر دم بخت هم جزوشون هستند و هر کدوم قلبی دارند که در ابتدای بازی سیاه هستش (یعنی علاقه ای به شما ندارن) و شما با کارهایی که در بازی میکنید یا هدایای دلخواهی که بهشون میدید ، قلبشونو کم کم باید قرمز کنید و وقتی این اتفاق افتاد با دادن درخواست ازدواج مراسم عروسیتون در کلیسا برگزار میشه !
میدونم سردرد گرفتید ;) ااین بازی واقعا مثله یک زندگی گستردگی موضوعی داره ! اما نگران نباشید . همه ی این موضوع ها کم کم میان سراغتون و شما به اونها عادت میکنید !
این بازی راهنمای واقعا کاملی رو هم داره (حدود 20 صفحه A4) که اگر دوست داشته باشید میتونید در نظرات درخواستتونو اعلام کنید تا برای دانلود گذاشته بشه !


ویژگی های بازی :
* حفظ شدن تمام ویژگی های بازی نسبت به PS1
* سرعت Loading واقعا بالا نسبت به PS1
* حجم کم بازی (فقط 80 مگابایت)
* اجرای روان و بدون باگ بازی
*  صداگذاری و تنوع واقعا زیاد
* قابلیت ازدواج کردن و بچه دار شدن

پسورد فایل:WWW.MIHANDOWNLOAD.COM

حجم:82مگابایت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 28932
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان
برای سفارش کليک کنید
سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان ورودممنوع Create your flash banner online in 5 step